04 January 2013

in dreams..

Dün gece rüyamda gülümsemeni gördüm
Şefkatli tanıdık ve tekinsiz sisler içindeydi
Buz gibi soğuk, taze ve hakiki bir bahar sabahına çiy düşmüş kırlarda uyanmak gibiydi
Her günden biraz farklı sabahlar vardır
Ve zaman her şeyden kıymetliydi senden gayrı
Ait olmadığım evlerde kaçaktım, yakalanmak umurumda değildi
Ev sahipleri geldi, mutluydu onlar kendi hallerinde
Yarın dert değildi neşelerine – Merhaba dedim, korkmayın, benim.
Şaşırdılar ama yine de gülümsediler,
Çok durmadım, bıraktım onları kendi hallerine.
Balık kokulu serseri bir tekneyle karşı yakaya geçtim
Hiçbir şeyi umursamamakla gurur duyan utangaç gençler vardı içinde
Derken yine karşı yakada buldum kendimi
Karşı yaka hep benden yana, hep karşıydı bana
Her yanım yara bere içinde, paramparça uyandım sonra – parça pinçik..
Sıcacık lacivert bir battaniyenin altında
Yanımda hayalet kedi ve bembeyaz yıldızlardan ışıklı bir gökyüzünde
Ve yanımda sana dair senden başka tüm yüzlerle.
Ağır keskin ve metal yüklerim vardı
Onları o tepeye taşırken kesilmişti her yanım yaraydı ama acımıyordu canım
Sen yokken bile vardın
Seher ışıklarında biz acımıyorduk canım

No comments: