23 February 2012

Kovboy Kızlar! Haftaya kitapçılarda..


Tom Robbins şu hayatta en sevdiğim, kendime en yakın hissettiğim yazarlardan biri. Even Cowgirls Get the Blues ise benim için bir kutsal kitap diyebilirim, en sevdiğim ilk üç kitabı saymak zorunda kalsam bunlardan biri olacağı kesin. Bu kitabı çevirme şansını elde ettiğim için çok ama çok mutluyum. Kolay bir çeviri olmadığını söylememe sanırım gerek yoktur.  Bu kadar oyuncu, akıcı, zekice bir dili Türkçe'de olabildiğince yeniden yaratmaya çalışmak hem zorlu ama bir o kadar da eğlenceli ve doyurucu bir maceraydı benim için. Lafı uzatmayayım... Nefis bir kitap, okuyun okutun..  İçiniz açılsın, hayatı neden sevdiğinizi ve ne kadarını yaşadığınızı, inandıklarınızı bir kez daha hatırlayın. Ayrıntı Yayınları'ndan çıkan Kovboy Kızlar da Hüzünlenir önümüzdeki hafta kitapçılarda olacak. Ayrıca şimdiden İdefix'ten ön sipariş verebilirsiniz. "Akıyorsa lavabonun üzerinde yiyin" :)

2 comments:

selinsecen.com said...

Blogspot uzantılı adreslerde kitabı okumuş birine denk gelebilir miyim acaba diye ararken sizin blogunuzu buldum ve kitabı çevirenin siz olduğunu öğrenince nasıl şaşırdım, tahmin edin. Bu kadarını da beklemiyordum! :)

Tipik bir Tom Robbins manyağıyım. Sıska Bacaklar favori kitabım. Tom Amca ölecek diye ölesiye korkuyorum. Kitaplarını alıp da eve getirince hemen okumaya başlayamıyorum, bitecek diye korkuyorum, yenisi gelmezse hadi diye korkuyorum. Böyle de hastalıklı bir ilişki var aramızda. :)

Okur okumaz fikirlerimi yazacağım, o zaman iki kişi olacağız blogosferde. Çok zevkli. :)

Elinize kolunuza sağlık.

Sona Ertekin said...

ne güzel bir sürpriz olmuş :) bence kitaba bayılacaksınız, umarım çevirisinden de memnun kalırsınız. yorumlarınızı merakla bekliyorum. benim favorim Ağaçkakan idi, ama kovboy kızlar kalbimde apayrı bir yer edindi.

çok selamlar, sevgiler
sona