06 August 2011

yine iyiyim

Güneş batar ama bitmez,
Ay batar ama yitmez
Komşusunun balkonundaki çiçeklere hortumla su verirken balkondan düşer adam ama
ne su, ne balkon, ne çiçek, ne düşüş bitmez
Ne komşu, ne çiçek, ne toprak, ne su bilmez
Seni anlamak için sözlüğe baktım ama o yalnızca senin ismin
Zamanımın ruhusun, zaman dedikleri bir ansa
Meğer hepsi koca bir anmış
İnanmadığım her saniye yalanmış
Asla pişman olmadım dedim ama belki..
Belki pişman oldum kendimden ama asla şüphe etmedim ki
Şüphe ettim ama asla pişman olmadım senden
Seni dinledikçe şarkıcı değil şarkı olduğuma
Şarap değil şiir olduğuma sevindim
“Şarapla, şiirle ya da erdemle, nasıl dilerseniz…”
Deli miyim neyim
Ama beni seviyosunuz gene iyiyim 
Haydi deliler
Haydi o günbatımına!
Hem benle hem benden uzakta
Sen kendine inanmasan da
Benim kendime inanmam sana,
Senin sana inanman bana
Yeter diye bildim
Aşk olmamız için âşık olmamız gerekmez belki

06 Ağustos 2011


ps: şiirimsilerin devamı burada

No comments: