13 April 2011

Yeni ülke, yeni macera, yeni projeler

Geçen Cuma itibariyle Endonezya'ya, Bali'ye gelmiş bulunuyorum. Böylelikle yeni bir ülkede çalışma düzeni kurmanın yürek titreten sarsıntıları bir kez daha başladı ve elbette kolay olmadı ama sonunda oldu :D Bir yandan da H&M'in online moda yayını H&M Life'ın çevirilerinin bir kısmını üstlenmeye başladım. Ayrıca yine WW aracılığıyla Sony (LittleBigPlanet) ve Blackberry ile çalışma fırsatım oldu. Ayrıca LittleBigPlanet'in video projeleri sırasında altyazı programlarıyla haşır neşir oldum, yeni yeni şeyler öğrendim.  Blackberry ile çevirinin daha yaratıcı ve reklam odaklı bir alanına kaydım. Ayrıntıları daha sonra döke saça anlatacağım ama özetle yeni Nomad Ofis'imi kurdum ve Mayıs'ın ikinci haftasına kadar buradan çalışacağım. Mayıs'ta İstanbul, sevdiklerim, küçük evim ve bahar beni bekler :)

No comments: